Wanneer we precies van start kunnen is op dit moment nog onzeker, maar dat de horeca vroeg of laat de deuren weer zal openen is een feit. Ben jij dan klaar om de klantenstroom goed te verwerken?

Reserveringen ontvangen via jouw eigen website?

In alle websites via L-Resto beschik je over een eigen reserveringssysteem. Klanten kunnen eenvoudig een reserveringsaanvraag plaatsen via jouw website.

In jouw dashboard vind je een duidelijk overzicht van alle binnenkomende aanvragen, en je kunt ze met een eenvoudige handeling goed- of afkeuren.

Een eenvoudig reserveringsformulier voor de klant.

Aan gebruikersgemak hechten wij veel waarde, daarom krijgt de klant geen onnodige velden om in te vullen. De klant krijgt bij elke aanvraag automatisch een kopie via de e-mail. Zodra de aanvraag wordt goedgekeurd (of afgewezen) ontvangt de klant daar automatisch een e-mail van.

Reserveringen beheren en verwerken.

De reserveringen komen binnen in de Inbox van de Reserveringsmanager, waar je met een eenvoudige handeling de reservering kunt accepteren. Op de Overzichtspagina van de Reserveringsmanager zie je in één oogopslag de reserveringen die in het systeem staan. In dit overzicht kun je bijvoorbeeld filteren per dag of zoeken op naam.

De Reserveringsmanager is natuurlijk beveiligd met een gebruikersnaam en wachtwoord. Hiervoor zijn speciale personeelsaccounts aan te maken in het dashboard.