Wanneer we precies van start kunnen is op dit moment nog onzeker, maar dat de horeca vroeg of laat de deuren weer zal openen is een feit. Ben jij dan klaar om de klantenstroom goed te verwerken?

Reserveringen ontvangen via jouw eigen website?

In alle websites via L-Resto beschik je over een eigen reserveringssysteem. Klanten kunnen eenvoudig een reserveringsaanvraag plaatsen via jouw website.

In jouw dashboard vind je een duidelijk overzicht van alle binnenkomende aanvragen, en je kunt ze met een eenvoudige handeling goed- of afkeuren.

Een eenvoudig reserveringsformulier voor de klant.

Aan gebruikersgemak hechten wij veel waarde, daarom krijgt de klant geen onnodige velden om in te vullen. De klant krijgt bij elke aanvraag automatisch een kopie via de e-mail. Zodra de aanvraag wordt goedgekeurd (of afgewezen) ontvangt de klant daar automatisch een e-mail van.

Reserveringen beheren en verwerken.

De reserveringen komen binnen in de Inbox van de Reserveringsmanager, waar je met een eenvoudige handeling de reservering kunt accepteren. Op de Overzichtspagina van de Reserveringsmanager zie je in één oogopslag de reserveringen die in het systeem staan. In dit overzicht kun je bijvoorbeeld filteren per dag of zoeken op naam.

De Reserveringsmanager is natuurlijk beveiligd met een gebruikersnaam en wachtwoord. Hiervoor zijn speciale personeelsaccounts aan te maken in het dashboard.

Geen externe kosten meer.

Waarom extra betalen om gebruik te maken van een externe partij om reserveringen te kunnen verwerken? Omdat het reserveringssysteem draait in jouw eigen website, reken je voorgoed af met deze extra kosten. De communicatie verloopt via de e-mail van jouw eigen horecaonderneming, zonder tussenkomst van een externe partij.

Haal zelf nog meer voordeel uit het reserveringssysteem.

Met een eigen reserveringssysteem heb je natuurlijk ook alle vrijheid om er eenvoudig resultaat uit te halen.

  • Hang een QR-code bij de ingang of het terras voor bezoekers die nog geen reservering geplaatst hebben.
  • Deel de Reserveringspagina rechtstreeks via Social Media.
  • De klant kan ook een account registreren om de reserveringsstatus in te zien. (En hoeft de volgende keer dus niet alle gegevens opnieuw in te vullen.)

Over de auteur : RoelvandeMortel

Ik ben Roel van de Mortel, de trotse oprichter van L-Resto. Het is mijn doel om Horecaondernemers rendement te laten halen uit een website!

Gepubliceerd Op: maart 22nd, 2021Laatste Update: april 5th, 2021Categorieën: ToolsLabel: 342 words

Deel dit bericht!

Wil jij ook wel zo'n gave

Horeca Website?

Neem vandaag nog vrijblijvend contact op. Of vraag een gratis demo gesprek aan en wij komen graag bij je op de koffie!