Deze prachtige horecazaak in het Belgische Maaseik, had al lange tijd niks meer aan hun website gedaan. Te moeilijk, niet goed weten hoe dit aan te pakken, en geen prioriteit, redenen die we allemaal wel herkennen. Het plaatje online en offline kwam niet meer overeen, en daar moest verandering in komen.

Met een gezellige fotoshoot, en een goed gesprek ontstond de nieuwe look vanzelf. In kleuren die passen bij dit mooie restaurant.

Ruimtelijk en sfeervol restaurant

Wanneer je dit restaurant binnenkomt, verrast je de ruimte. Het is een grote zaak, die heel ruimtelijk is ingedeeld. Deze combinatie moest ook terug komen in de website. Door het kiezen van kleuren die ook in het restaurant worden gebruikt, is het een rustig geheel geworden.

Extra aandacht voor speciale menusuggesties

Brasserie de Buren heeft regelmatig nieuwe menu’s, en speciale menusuggesties. Aangezien veel gasten voor deze specialiteiten komen verdiende ze een eigen pagina in de website. Door deze apart uit te lichten krijgen deze speciale menu’s de aandacht die ze verdienen.

Benieuwd hoe we dit hebben gedaan? Bekijk de menusuggesties van Brasserie de Buren.

24 uur bereikbaar met een contactformulier

Omdat het veel tijd kost steeds de telefoon op te nemen, is een contactformulier op jouw website heel handig. Zo kunnen jouw gasten je 24 uur per dag een bericht sturen, ook als het net heel druk is. Je kunt de berichten dan beantwoorden wanneer het jou uitkomt.

Bekijk de contactpagina van Brasserie de Buren.

Dynamische invulling van je website

Door het plaatsen van een bericht, veranderen meerdere pagina’s in de website. Zo hoef je maar minimale moeite te doen, om de website steeds te actualiseren. Ook het aanpassen van een uitgelicht product, zorgt meteen voor verandering op meerdere pagina’s wat wordt weergegeven. Kleine moeite, maximaal resultaat!

Het leukste aan deze website was de transformatie. De oude website was dusdanig verouderd en een lastpost voor de ondernemers, dat ze er weinig interrese meer in hadden. De nieuwe website en de reacties van de gasten heeft ze erg positief verrast, en dat is pas voldoening van je werk.

Team De Buren heel veel plezier met jullie nieuwe website! Bedankt dat wij hem mochten maken.

Over de auteur : Marli Damen

Mijn naam is Marli Damen. Mijn opdracht als accountmanger bij L-Resto is samen met de klant op zoek gaan naar de beste oplossing.

Gepubliceerd Op: februari 15th, 2022Laatste Update: februari 14th, 2022Categorieën: Nieuws360 words

Deel dit bericht!

Wil jij ook wel zo'n gave

Horeca Website?

Neem vandaag nog vrijblijvend contact op. Of vraag een gratis demo gesprek aan en wij komen graag bij je op de koffie!